1. NAROČANJE

1.1 ALI MORAM ODPRETI RAČUN, DA BI NAKUPOVAL PRI TEBI?

Ne, ni vam treba. Vedno lahko kupujete in se odjavljate kot gost.

Vendar pa vam bo z nastavitvijo računa pri nas omogočilo naročanje, ne da bi morali vsakič, ko nakupujete pri nas, vnesti svoje podatke. Lahko se prijavite takoj ali pa začnete nakupovati in ustvarite svoj račun, preden opravite nakup na strani nakupovalnega vozička.

1.2 KAKO USTVARIM RAČUN?

Prosimo, kliknite »Prijava/Registracija«, ki mu sledi »Ustvari račun« in vnesite svoje osebne podatke.

1.3 KAKO NAROČIM?

Nakupujte želene izdelke in jih dodajte v nakupovalni voziček. Ko končate, lahko nadaljujete v nakupovalno košarico in opravite nakup. Preverite in zagotovite, da so vsi podatki pravilni, preden potrdite svoje nakupe in plačilo.

1.4 KAKO PLAČAM NAROČILA?

Podpiramo način plačila: Paypal

1.5 ALI LAHKO SPREMENIM IN PREKLIČEM SVOJE NAROČILO?

Žal naročila, ko je oddano, ne moremo preklicati. To nam bo omogočilo učinkovito pakiranje vaših naročil in zmanjšanje napak. Priporočljivo je, da naročilo preverite, preden ga oddate.

1.6 IMAM KODO ZA POPUST, KAKO JO LAHKO IZKORISTIM?

Vnesite kodo kupona v polje »Koda kupona« in kliknite »Dodaj« na strani nakupovalnega vozička, preden nadaljujete z odjavo. Upoštevajte, da ne moremo ročno uporabiti kode kupona za vaše naročilo, če ste jo zamudili vnesti med odjavo. Preden potrdite nakup, se prepričajte, da so vsi podatki pravilni.

1.7 KAKO BOM VEDEL, ČE JE MOJE NAROČILO POTRJENO?

Ko oddate naročilo, boste od nas prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, da potrdimo, da so bila vaša naročila prejeta. Vendar ne pozabite, da bodo naročila odposlana šele, ko bo vaše plačilo odobreno ter naslov za izstavitev računa in dostavo preverjen. Če ste registrirani uporabnik, lahko status svojega naročila preverite tudi v »Mojem računu«.

2. POŠILJANJE IN DOSTAVA

2.1 KDAJ BO MOJE NAROČILO OBDELANO?

Vsa naročila bodo obdelana v 2 delovnih dneh, razen ob vikendih in praznikih.

2.2 KAKO ČASA BO TRAJALO, DA PREJMEM NAROČILO?

Čas dostave "Pošta Slovenije" je približno 12-15 delovnih dni, čas dostave "DHL" je približno 7-10 delovnih dni.

2.3 KAKO LAHKO SLEDIM DOSTAVI?

Po e-pošti vam bomo poslali številko za sledenje, običajno potem, ko odpošljemo vaše naročilo.
Po e-pošti vam pošljemo številko za sledenje, uporabite jo lahko za preverjanje podatkov o sledenju artiklom na spletnem mestu za hitro sledenje, ki ga poznate, ali preverite podatke o naročilu na našem spletnem mestu >> Sledenje naročila

2.4 KAKŠNI SO STROŠKI POŠILJANJA?
Pošta Slovenije: 12-15 delovnih dni
Vsa naročila so poslana z brezplačno dostavo
0,00€
DHL: 7-10 delovnih dni
Vsa naročila pošiljamo za 10,67 €
10,67€

2.5 ALI LAHKO SPREMENIM SVOJ NASLOV ZA DOSTAVO PO POTRDITVI MOJEGA NAROČILA?

Ko je vaše naročilo potrjeno, na žalost ne moremo preusmeriti naročil. Zato poskrbite, da boste navedli pravilen naslov za dostavo.

2.6 V MOJEM NAROČILU MANJKA ELEMENT, KAJ NAJ STORIM?

Opravičujemo se, ker smo vam poslali nepopolno naročilo. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam in odgovorili vam bomo takoj, ko bomo lahko.

2.7 PREJEL SEM POKVARJEN ARTIKAL, KAJ NAJ NAREDIM?

Opravičujemo se, če ste od nas prejeli izdelek z napako. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam s posnetkom izdelka in odgovorili vam bomo takoj, ko bo mogoče.

2.8 PREJEL SEM NAPAČEN ARTIKAL, KAJ NAJ STORIM?

Opravičujemo se, ker smo vam poslali napačen predmet. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam in odgovorili vam bomo takoj, ko bomo lahko.

2.9 NISEM PREJEL SVOJE PAKETKE, KAJ NAJ NAREDIM?

Vljudno pošljite e-poštno sporočilo naši skupini za pomoč strankam, če paketa ne prejmete po 30 dneh, in ustrezno vam bomo pomagali.

2.10 MORAM ŠE PREJETI PAKETKO V DOLOČENEM ČASOVNEM OKVIRU. NA KOGA SE LAHKO OBRNEM?

Status vašega paketa lahko preverite prek »Sledi svojemu naročilu« na naslovu, da ugotovite, zakaj je prišlo do zamude. Lahko pa nam pošljete e-pošto in pomagali vam bomo