Vaša košarica je prazna.
Ne, ni vam treba. Vedno lahko kupujete in se odjavljate kot gost.
Vendar pa vam bo z nastavitvijo računa pri nas omogočilo naročanje, ne da bi morali vsakič, ko nakupujete pri nas, vnesti svoje podatke. Lahko se prijavite takoj ali pa začnete nakupovati in ustvarite svoj račun, preden opravite nakup na strani nakupovalnega vozička.
Prosimo, kliknite »Prijava/Registracija«, ki mu sledi »Ustvari račun« in vnesite svoje osebne podatke.
Nakupujte želene izdelke in jih dodajte v nakupovalni voziček. Ko končate, lahko nadaljujete v nakupovalno košarico in opravite nakup. Preverite in zagotovite, da so vsi podatki pravilni, preden potrdite svoje nakupe in plačilo.
Podpiramo način plačila: Paypal
Žal naročila, ko je oddano, ne moremo preklicati. To nam bo omogočilo učinkovito pakiranje vaših naročil in zmanjšanje napak. Priporočljivo je, da naročilo preverite, preden ga oddate.
Vnesite kodo kupona v polje »Koda kupona« in kliknite »Dodaj« na strani nakupovalnega vozička, preden nadaljujete z odjavo. Upoštevajte, da ne moremo ročno uporabiti kode kupona za vaše naročilo, če ste jo zamudili vnesti med odjavo. Preden potrdite nakup, se prepričajte, da so vsi podatki pravilni.
Ko oddate naročilo, boste od nas prejeli potrditveno e-poštno sporočilo, da potrdimo, da so bila vaša naročila prejeta. Vendar ne pozabite, da bodo naročila odposlana šele, ko bo vaše plačilo odobreno ter naslov za izstavitev računa in dostavo preverjen. Če ste registrirani uporabnik, lahko status svojega naročila preverite tudi v »Mojem računu«.
Vsa naročila bodo obdelana v 2 delovnih dneh, razen ob vikendih in praznikih.
Čas dostave "Pošta Slovenije" je približno 12-15 delovnih dni, čas dostave "DHL" je približno 7-10 delovnih dni.
Po e-pošti vam bomo poslali številko za sledenje, običajno potem, ko odpošljemo vaše naročilo.
Po e-pošti vam pošljemo številko za sledenje, uporabite jo lahko za preverjanje podatkov o sledenju artiklom na spletnem mestu za hitro sledenje, ki ga poznate, ali preverite podatke o naročilu na našem spletnem mestu >> Sledenje naročila
Ko je vaše naročilo potrjeno, na žalost ne moremo preusmeriti naročil. Zato poskrbite, da boste navedli pravilen naslov za dostavo.
Opravičujemo se, ker smo vam poslali nepopolno naročilo. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam in odgovorili vam bomo takoj, ko bomo lahko.
Opravičujemo se, če ste od nas prejeli izdelek z napako. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam s posnetkom izdelka in odgovorili vam bomo takoj, ko bo mogoče.
Opravičujemo se, ker smo vam poslali napačen predmet. Obrnite se na našo skupino za pomoč strankam in odgovorili vam bomo takoj, ko bomo lahko.
Vljudno pošljite e-poštno sporočilo naši skupini za pomoč strankam, če paketa ne prejmete po 30 dneh, in ustrezno vam bomo pomagali.
Status vašega paketa lahko preverite prek »Sledi svojemu naročilu« na naslovu, da ugotovite, zakaj je prišlo do zamude. Lahko pa nam pošljete e-pošto in pomagali vam bomo